czwartek, 24 grudnia 2015

W końcu nadszedł ten dzień.Mamy 24 grudnia wigilia.W moim domu przygotowań do tej cudownej wieczerzy ciąg dalszy.Choinka przed chwilą została ubrana.Prezenty zapakowane.Więc teraz tylko ostatnie poprawki w barszczu :) Dzisiaj pokaże wam jak ja przygotowałam się do świąt.



Chciałabym aby te święta były dla was wyjątkowe.Życzę wam radości z każdej chwili spędzonej w gronie najbliższych,zdrowia ,szczęścia , spełnienia marzeń pysznych potraw wigilijnych , dla samotnych aby udało im się znaleźć tą druga połówkę , a dla tych którzy już ją odnaleźli wielu pięknych chwil razem. Życzę wam prezentów o jakich marzyliście , wspólnego śpiewania kolęd i wszystkiego co najlepszego :D :*


W co się ubieram?

W tym roku na wigilię zakładam koszule i czarne spodnie z H&M

Co kupiłam bliskim?

W tym roku prezenty miały być praktyczne.Dlatego tata dostanie słuchawkę dzieki której będzie mógł rozmawiać przez telefon w trasie :)
W związku z tym że wieczory co raz zimniejsze dla mamy wybrałyśmy milutki szlafrok :) 

Dla mojej siostry kupiłam prezent który sama sobie wybrała i dostanie tusz i puder :)
Jaki makijaż na wigilię?

Według mnie w ten wieczór powinnyśmy odpuścić sobie mocne cienie do powiek i ognistą czerwień z ust.Według mnie te mocne makijaże są świetne na sylwestra. W święta Bożego Narodzenia wystarczy delikatny makijaż :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz